Pages - Menu

Followers

Tuesday, September 29, 2009

Selamat Kembali Bertugas (Isnin 28 Sept 2009)


Tak sabar!! itulah ungkapan utk diri saya kembali bekerja setelah 8 hari bercuti hari raya. Pengalaman cuti raya pada entri lain akan saya ceritakan.

Hari isnin semalam la tuhh, rasa rindu betul dgn meja saya yg byk kertas tuhh hehhehe... dengan bunga keladi saya, dengan bos saya yang masih gadis tuhh dan cik lagi, pada kawan-kawan sebilik kami yang kecil dan yang paling penting saya rindukan kebisingan pelajar yang selalu buat otak saya sesak.

Rupanya ramai lagi teman sekerja yang masih belum pulang bekerja. Ada yang sakit.. ada yang baru nak mula ambil cuti, ada yang tak dpt tiket.. bermacam ragam.. Dengarnya si Fazil tak dpt tiket. Dengarnya si Ela masuk spital.Nak bersalin kot... tapi rasanya baru nak masuk 7 bulan..si Azleen baru naik kerja ari ini...dan ramai student belom balik lagi ni rasanya.. sebab mcm kurang meriah je....

Hari ini nak tepek gambo ngan boyfriend kecik saya.. utk semua kekawan yg sudi singgah selamat bekerja... Utk bos besar.. Selamat diatas pertunangan anak Tuan. Maafla tak dpt dtg tempohari.. maklum baru nak beraya rumah mentua...
Cerita lain akan menyusul nanti... jumpa lagi







No comments: