Pages - Menu

Followers

Thursday, February 24, 2011

Cuti Hujung Minggu 1

Salam, sebenarnya dah dua minggu perkara ini berlaku, tapi baru hari ini ada kesempatan nak memasukkan kedlm blog bersawang ini..

Tempohari 12 Mac lepas, kira-kira jam 3.30 petang Bos tempat saya bekerja menelefon saya dan mengajak saya utk sama-sama ikut dia memancing. Saya pada mulanya tak berapa rasa nak pergi, tapi bila melihatkan kegianan (ada ke istilah ini)suami nak memancing saya menyetujui rancangan itu.

Jadi kira-kira pukul 4.30 petang saya sampai di Sebana Golf & Marina Resort, tak jauh dari rumah saya lebih kurang 1/2 jam perjalanan dengan kereta sahaja, menuju ke bot kepunyaan bos saya...

Paling gumbira dah tentunya si kecil saya dan ayahnya.. ibunya tumpang sekaki la.. kan. hehheh.. kat sini saya tepek beberapa gambar yg saya sempat ambil utk tatapan kita hehhe.. tapi minta maaf le gambar tuhh dari hand set jadi tak berapa la cantek sangat kan....







Tengok si kecil dan ayahnya yang ceria dan tak sabar nak pergi memancing..





ruangan dalam bot....




View yang menarik dan syahdu..





Gambar tuan punya blog yang tak mahu gambarnya di rakam dan dua orang antara anak mereka yang saya pernah jaga sewaktu kecilnya...





Persiapan memancing, aksi si kecil yang berangan dan antara ikan yang dapat dipancing...





Sekitar gambar menarik (perasan)hehheh tuan punya blog dan partner serta anak


Terima kasih kepada tuan punya bot sekeluarga yang sudi mengajak saya, suami dan anak utk turut sama dalam percutian pendek dihujung minggu..

No comments: